Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

joi, 14 august 2014

De ziua onomastica a Mamei mele!



De ziua onomastica a Mamei mele!



Cu totii suntem sau am fost fiii si fiicele mamei. O parte dintre noi se bucura ca isi poate ajuta sau ingriji mama ajunsa la o varsta inaintata.

O alta parte dintre noi socoteste ca mama ii va fi vesnic acolo aproape, cu un sfat sau o mana de ajutor.

O alta parte dintre noi, cea mai trista, nu mai are decat amintirea mamei si ii cinsteste memoria.

Nu se stie daca in scoli se mai serbeaza  Ziua Mamei!
Pe vremnea cand eram eu elev la scoala mica din Sichevita, spuneam poezii inchinate Mamei, cantam cantece ori faceam excursii in imprejurimile comunei. Nu aveam cinematograf, casa de cultura, club sau alte cele care sa ne sprijine sa ne sarbatorim mamele. 

Ne sprijinea doar invatatoarea sau invatatorul. Ei ne invatau sa ne pretuim mama, sa o respectam, sa o ajutam in treburile gospodaresti si sa ii purtam de grija cand este bolnava. Se organizau serbari in curtea scolii sau la caminul cultural si ne ramanea amintirea unui eveniment petrecut cu emotiile recitarii pe scena.

Pentru ca maine e ziua onomastica a mamei mele –Sfanta Marie Mare - am vrut sa ii spun si pe calea aceasta,

- La multi ani, Mama! Fiinta mai buna si mai harnica decat tine inca nu am intalnit! 
Sa te tina Dumnezeu sanatoasa!

Fiul tau, la 
15.08.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu