Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 21 iunie 2013

La Sichevita, caii gospodarilor concureaza marile padocuri



La Sichevita, caii gospodarilor concureaza marile padocuri




Am copilarit in Sichevita anilor 65-70 alaturi de caii bunicului meu de la Carsie si in viata m-a insotit un puternic sentiment de atasament fata de aceste minunate fiinte ce impart cu omul greutatile vietii din aceste locuri.

De aceea, cand prietenul meu, Petrica Dragomir, zis Petrica Iedu din Carsie, vecin si apropiat al bunicilor mei, m-a rugat sa ii fotografiez cei doi minunati armasari si sa le postez fotografiile pe Internet, nu am mai stat pe ganduri.

In curtea casei sale din Carsie, alaturi de o familie numeroasa si harnica, formata din bunica sa octogenara, sotia, fiica, fiul, si fiica cumnatei sale, atrag atentia anexele gospodaresti, printre care un grajd plin ochi cu animale care mai de care mai bine hranite si intretinute, in care salasluiesc cai, manji, vaci, vitei, iar dinspre soproane se aud glascioarele capritelor si ale iezisorilor fatati in aceasta primavara.

Am fotografiat cu placere perechea de cai a lui Petrica – un armasar si o iapa cu care intreaga familie se mandreste in comuna, iar de acum incolo - in fata intregii lumi.

Iata fotoreportajul!
In fata imaginilor, cuvintele sunt de prisos!
 





Unul calare, unul pe jos, asa-i in viata
In stanga, fiica surorii sotiei lui petrica
Fiica si fiul lui Petrica si al Floricai
Fireste, Petrica se mandreste ca armasarul ce-l tine de capastru, vrea sa o pupe pe iapa ce o tine sotia sa!
Fiica si nepoata lui Petrica si a Floricai
Fiica lui Petrica, mandria mamei sale!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu