Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

joi, 22 octombrie 2015

Reclamatie pentru tulburarea linistii publice

In urma cu trei ani, varutul meu si inca doi insi stransese cateva remorci de piatra si pietris, pe care le-a depozitat in curtea casei bunicilor nostri de pe Valea Ravrensca. Avea nevoie sa le foloseasca in renovarea casei.
Dar cineva l-a imboldit sa faca o reclamatie anonima la Directia Alelor Timisoara si la Directia de Protectie a mediului Resita, prin care sa ma indice pe mine si pe tatal meu drept faptasi.
Proasta inspiratie si pentru cel ce l-a sfatuit, si pentru varutul meu, om in general usor de dus de nas!
Cercetarile politiei au evidentiat ca el era hotomanul si ca atare, a fost amendat!

Iata ca dupa trei ani, omul inca mai striga in gura mare dupa mine ca eu l-as fi reclamat pe el!

Nu e nimic, varutul cel hotoman si reclamangiu va vedea ce inseamna sa il reclam eu. De acum inainte!








"Catre

           Sectia 7 Politie Moldova Noua



Domnule Comandant,


Subsemnatul Beloia Sau din Timisoara, str. Sirius nr. 25, ap. 3, judetul Timis, formulez urmatoarea plangere:

La data de 14 iulie 2015, dimineata la ora 8.00, m-am aflat la casa bunicilor mei din satul Valea Ravensca, comuna Sichevita, impreuna cu tatal meu, Beloia Pavel si cu familia Iosif si Mileva Gaina din aceeasi localitate. Eram prezenti in livada casei parintesti a tatalui meu pentru a  strange un cazan de corcoduse (cca 200 kg), in vederea umplerii unei cazi in care aveam deja stranse 4 cazane (800 kg) din livada noastra de la Carsie.

In timp ce strangeam corcoduse, in jurul orelor 10.00, au venit la noi numita Sorescu Elisabeta, sora tatalui meu si fiul ei, Sorescu Mihai, co-proprietari ai averii parintesti alaturi de tatal meu si de alte sapte persoane. Sorescu Elisabeta si Sorescu Mihai sunt cunoscuti organului de politie locala ca urmare a unor plangeri depuse de catre noi pentru savarsirea in anii anteriori  de fapte antisociale impotriva familiei mele.
In urmatoarea ora cat au ramas in apropierea noastra, cei doi au fost foarte agresivi, ne-au adresat cuvinte jignitoare pe tonuri ridicate, ne-au amenintat cu consecinte negative pentru ceea ce noi faceam acolo. Au provocat scandal, au strigat la noi ca sa ne sperie, sa ne determine sa plecam, dar si pentru a se face auziti de catre vecinii din sat carora le-au inoculat in ultimii ani convingerea ca intr-adevar noi am pierdut drepturile succesorale.

Prin conduita si strigatele lor, cei doi ne-au provocat disconfort, emotie, tulburare si uneori chiar teama ca vor trece la materializarea amenintarilor.
Sorescu Mihai ne-a acuzat ca suntem hoti si ca furam corcodusele, ca am intrat in terenul respectiv fara sa avem nici un dept legal, ca intreaga proprietate este a lor, iar noi nu avem nici un drept acolo. In tot acest timp, mama sa il ii soptea la ureche ce sa spuna. Ne-a reprosat ca noi am fi scris o reclamatie la politie in 2012 potrivit careia el ar fi sustras 40.000 de kg de piatra si nisip din albia raului. De fapt, reclamati anonim si cercetati de catre Politia Moldova Noua am fost eu si tatal meu…

Precizez ca incepand cu luna martie 2015 se afla in derulare la Judecatoria Moldova Noua o actiune de partaj judiciar introdusa de catre tatal meu, parati fiind Sorescu Elisabeta si fiul ei, dar si alte 7 rude ale lor. Cele doua persoane cerusera in intampinarea depusa la dosar sa se respinga cererea de partaj, pe motiv ca tatal meu nu ar avea drepturi succesorale acolo (!).
Vizibil infuriat si intaratat de catre mama sa, dar si de faptul ca noi nu ne-am lasat angrenati in cearta provocata, Sorescu Mihai i-a cerut lui Gaina Iosif sa fie martor la cele ce se vor intampla si a anuntat ca imediat va veni la fata locului seful postului local de politie impreuna cu un avocat, care sa constate ca noi furam corcoduse si sa ne sanctioneze (!).

Noi ne-am vazut de lucru in continuare, fara sa aducem celor doi nici lamuriri pentru ce ne gasim acolo, dar nici vreo jignire. Le vorbeam cu calm si intelegere, le-am relatat ca cu o seara inainte tatal meu o anuntase telefonic pe sotia lui Sorescu Mihai ca vom veni sa strangem o cantitate mica de corcoduse, adica doar trei dintre cei 17 corcodusi care rodisera in acest an.

Vazand ca nu intram in competitie cu el, Sorescu Mihai s-a enervat mai tare si continuand sa ne adreseze cuvinte jignitoare, i-a izgonit pe sotii Gaina si le-a cerut pe ton amenintator sa nu ne mai ajute niciodata si sa nu mai intre niciodata pe terenul care ii apartine lui. Vizibil marcati de strigatele sale, cei doi soti au dat curs cererii sale si au plecat.

Timp de inca jumatate de ora noi ne-am vazut de treaba si Sorescu Mihai a continuat sa ne strige aceleasi invective, insulte si jigniri, dupa care a primit un telefon si a plecat.
In urmatoarele doua ore doar eu si tatal meu am mai ramas sa strangem restul de corcoduse de care aveam nevoie. Nu a venit niciun politist sau vreun avocat. Am scuturat inca doi corcodusi din curtea casei, am umplut cada respectiva, am inspectat starea casei parintesti si am plecat din Valea Ravensca.

Mentionez ca fapte similare au savarsit cei doi fata de noi si in anii anteriori, dar plangerile noastre au ramas fara nici un rezultat. Consideram ca lipsa unei solutii legale fata de acele fapte i-a incurajat sa persiste in atitudini recalcitrante si sa le reia de fiecare data la sezonul strangerii corcoduselor si prunelor, odata cu o nemotivata dar sustinuta campanie de denigrare a noastra in mediul satesc.

Va rugam sa dipuneti cele necesare astfel ca pe viitor sa se evite repetarea unor asemenea fapte. Va rog sa dispuneti sa ni se comunice masurile legale intreprinse.

Cu stima
Beloia S.

Timisoara, 11.09.2015".

Aceasta este prima reclamatie. Varutule, ia notite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu