Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

marți, 25 decembrie 2012

Satul mamei mele. Carsie


*


3.  Drumul “de peste Gheorghe”ce lega Sichevita de Sasca Montana

Posturile anterioare despre carsie si oamenii ce vietuiesc aici a atras atentia unora dintre satenii din Sichevita, iar unul dintre ei l-a sunat la telefon pe tatal meu si l-a intrebat ce urmaresc eu prin asta. Nestiind nimic despre cele ce le-am scris eu, tatal meu s-a mirat si l-a intrebat pe interlocutorul telefonic cine l-a pus sa faca asa o intrebare.

Celalalt, sincer, i-a spus ca se tot povesteste de ceva vreme prin Sichevita despre ceea ce fac Beloiestii, se stie ca isi castiga rand pe rand toate averile prin judecata, ca fac reclamatii celor ce le incalca drepturile, ca scriu la ziare si pe internet despre toate acestea. Au atras atentia, cu alte cuvinte si lumea doreste sa stie ce au de gand. Cel mai interesati au fost cei ce au intrebat daca vor face dezvaluiri despre coruptia din politia locala si despre cea de la Moldova Noua.

In fata acestor intrebari, tatal meu m-a sunat de indata si m-a intrebat ce ispravi am facut pe internet, de au sarit schivicenii in sus?

Seara cand a ajuns acasa i-am deschis blogul si l-am lasat sa citeasca mai multe articole  despre reclamatia anonima facuta mie dar in care a cazut fiul surorii sale, Ionica fostul morar din sat, intreaga corespondenta din care se vede ca ancheta politiei a fost una mincinoasa, nu de aflare a adevaratului faptuitor, ci de ascundere a acestuia si mai multe articole insotite de fotografii.

Nu a zis nimic, dar a doua zi dimineata, discutand cu mine despre ceea ce scrisesem in anii trecuti pe blog depre DJ 571/a, despre cele scrise in presa centrala si cele spuse la televiziunile din Timisoara cu privire la calitatea proasta a drumului, la lipsa oricarei semnalizari rutiere, la lipsa interesului autoritatilor fata de viata de zi cu zi a oamenilor de aici, mi-a propus sa deschid o campanie de presa in care sa faca ceva concret in folosul schivicenilor.
.



.
In rezumat, mi-a povestit de fostul drum “de peste Gheorghe”, foarte cunoscut lui inca din copilarie, drum care pe vremuri lega comuna Sichevita de orasul Oravita in mod direct, fara sa se mai faca ocolul pe langa Dunare, prin Moldova Noua, peste varful Piatra Alba.

Atat de multe mi-a povestit in acea dimineata, incat inca mai sistematizez spusele sale si in curand voi posta un material care va interesa deopotriva administratia locala dar si pe platitorii de taxe si impozite la stat.

Poate si pe viitorii candidati la alegerile locale, consilieri si primari!

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu