Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 27 septembrie 2015

Scrisoarea lui Iosam Gaina catre gazduitorii mamei sale




Familiei de gazduitori Marcu:
I-am scris mamei mele inca o scrisoare dupa primele patru trimise lunile trecute. Nu cred ca le-a primit, caci daca le-ar fi citit mi-ar fi raspuns sau m-ar fi sunat la telefon. Cu siguranta voi le-ati rupt si nu i le-ati dat sa le citeasca si sa vada adevarurile ce i le-am scris.
De data asta, va trimit si voua si ei cate o scrisoare deschisa, pe internet. Asa cu siguranta nu o mai puteti ascunde de mama mea, dar nici de lumea din sat!

Va scriu si voua o scrisoare, cu toate ca nu stiu ce veti intelege voi din ea, tinand cont ca nu stiti decat sa zbierati la mine si sa ma acuzati de toate relele ce va convin voua, cand imi dati telefon.
Mama mea se afla la voi de cateva saptamani si nimeni nu mai intelege nimic, nici lumea din Sichevita si cred ca nici ea. Singurii care pare ca stiti ce se intampla sunteti voi, cei ce ati organizat mutarea ei la voi acasa.

Intr-o vreme eu am crezut ca voi sunteti victima teoriilor mamei mele cum ca i-as fi dat „un pumn in inima” si alte bazaconii de acest fel. M-am convins insa ca ea este victima voastra. Nu ea s-a poftit la voi, ci voi ati luat-o cu bagaje cu tot si ati dus-o la voi acasa, lasand in urma zvonuri urate la adresa mea ca sa va motivati acapararea ei. Nu ea a scos minciuni prin sat, ci voi, prin neamurile voastre, doritori si unii si altii sa ii mosteniti cele 25 de procente din averea sa.

Cuvantul domnului, pe care voi il propovaduiti, aici a fost inselat si mistificat. Nu ati facut nici un bine unei batrane luand-o din casa ei si ducand-o sub acoperisul vostru, ci i-ati facut un rau smaulgand-o de langa familia sa unde ii era bine si ducand-o pe furis intre straini.

Se vorbeste prin sat ca deja v-ati saturat de ea si ca o veti trimite acasa, vazand ca nu ii puteti lua bruma de agoniseala stransa intr-o viata de munca pe pamanturile stamosilor nostri.
Ati facut un lucru cum nu se poate mai urat, voi niste straini, intrand intr-o familie saraca, cu doar patru membri, asmutindu-ne unii impotriva altora, incercand sa invrajbiti tot satul impotriva ei si a familiei ramase pe loc, incercand sa ne faceti sa ne uram.

Ce ati crezut ca aveti de castigat de pe urma dihoniei ce ati bagat-o in familia noastra? Averea, pamantul, coliba, casa? Daca va placeau toate astea, ati fi ramas aici sa va lucrati pamantul vostru, nu ati fi plecat in bejenie pe la oras.

Lsati-o pe mama sa se intoarca la casa ei, nu o tineti cu forta la voi, caci exista si alte cai sa ii castigati partea ei de avere, nu tinand-o inchisa la voi acasa! 
De exemplu, cumparandu-i partea ei de mostenire! I se marita nepoata maine-poimanine si poate ar vrea sa ii faca o donatie in bani.
Ce spuneti? Nu ar fi asa mai cinstit din partea voastra si toata lumea ar fi multumita?


Iosam Gaina


.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu