Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 1 iunie 2016

Scrisoare deschisa unui prieten din tabara lui Kramer





Draga prietene,

Daca iti vine sa crezi, il detest profund pe Traian Basescu din motive ce tin de profesia comuna a mea si a lui, motive care se regasesc in documente clasificate.
El a fost un fel de ofiter, pe cand eu sunt un altfel de ofiter. 


Kramer bagand mana unde nu trebuie!

A fost initiativa d-lui Teodor Damian, proaspat membru al partidului condus de acel Basescu, sa ma contacteze si sa ma angajeze pentru a-i face campanie dupa model american. Tot a domniei sale a fost initiativa de a rupe contractual cu mine, dupa ce a primit dispozitie in acest sens de la cei ce il sustineau de la Resita pe Kramer, estimand ca implicarea mea in sustinere il va duce pe Damian in scaunul de primar si ca vor pierde sumele de bani date lui Kramer ca sa aiba “de macinat” in campanie. D-l Teodor Damian a avut trei initiative in nici doua luni. Dansul deja a confirmat public acest fapt, ma mir ca nu stii asta. Citeste pe wall-ul sau.

La ora asta nu sustin pe nimeni din comuna Sichevita. Daca as face-o, m-as fi aflat in comuna pe durata campaniei, in staff-ul acelui candidat, mi-as fi asumat public campania si reusita ulterioara, as fi organizat evenimente electorale conform manualelor de specialitate si cunosstintelor dobandite la master-ul de PR, nu as face-o pe ascuns.
Stiu ca la Sichevita oamenii neavand informatii din mediul concurential electoral, nu stiu cine va castiga alegerile si temandu-se de surprise neplacute si razbunari ulterioare, prefera sa faca un mister din votul lor si sa si-l de ape ascuns. De fapt, unii alegatori isi promit votul tuturor celor ce sunt dispusi sa si-l cumpere cu cativa zeci de lei sau cu o plasa de alimente. Este in regula, fiecare face cum crede de cuviinta, nu eu  sunt politist rural sa urmaresc asta, sunt cu totul altceva si nu ae m-am aruncat in lupta dintre candidate.
M-a atras Kramer in ea, sfatuit de un afacerist de la Resita ce a ajuns in fibnal in puscarie. Si asta e in regula, pe mine nu ma doare sa scriu, dar pe altii ii doare ce scriu.
  
Cu Ilie Jurca am vorbit penultima oara la Gornea, in casa lui Teodor Damian, prin luna aprilie, unde m-am dus la lumina zilei impreuna cu mai multi adversari ai lui Kramer – avand grija sa ma vada o angajata de incredere a primarului, (cu scopul de a face o alianta electorala care sa il arunce afara din primarie – am spus-o public cu mult inaintea inceperii campaniei) iar ultima oara am vorbit cu el la Carsie, cand el cobora de la Padina Matei si Garnic cu masina de colectat gunoiul, iar eu lucram la gardul cu stalpi de plastic de la casa mamei mele, deci cam pe la inceputul campaniei electorale, sau chiar inainte de aceasta.
Nu ii fac eu pliantele, mi-ar fi placut sa il promovez numai de dragul de a-i aduce prejudicii lui Kramer, dar Ilie nu m-a sunat niciodata, desi am copilarit impreuna.
Uite, ca sa stii, cu Nicu Creta si cu sora lui, rude ale lui Kramer, dar si cu alti sustinatori ai Kramer, oameni deschisi dialogului, ce au inteles foarte bine motivele pentru care le desfiintez candidatul, am vorbit de o multime de ori in timpul campaniei electorale si inainte de aceasta, la telefon si pe internet si probabil vom mai vorbi si dupa terminarea ei.

Si tu imi zici de infractiuni si ma critici ca nu scriu despre ele. Si adversarii lui Kramer imi enumera infractiunile sale si ma critica in aceiasi termeni. Dar nu e treaba mea sa scriu despre infractiunile lui Kramer, pentru ca exista functionari ANI, procurori si judecatori platiti sa faca asta. Eu nu sunt un samsar electoral platit sa fac jocul unuia sau al altuia, ma mir ca tocmai tu nu ai inteles asta!
Imi fac propriul joc, adica pe cel al familiei mele, dar tu o aduci pe Dina in discutie! Mai bine o lasai cu durerile ei, caci toata lumea stie ca are destule. Eu nu am cerut niciodata primarului sa ma ajute in detrimental ei.

Uirte aici, o lista cu ce i-am cerut doar in scris sa imi spuna:
- de ce refuza eliberarea unui certificat fiscal
- de ce refuza eliberarea unui certificat de urbanism
- de ce refuza incasarea impozitului
- de ce refuza eliberarea adeverintei APIA
- de ce refuza sa aplice sanctiuni pentru modificarea neautorizata a locuintei comune din V Ravensca
- de ce a eliberat adeverinte neconforme situatiei cadastrale, lui Ionel Grasul si lui Damu
- cine este acel Beloia Marin ce si-a scris CNP-ul si a semnat in locul mamei mele Beloia Maria pe documentele respective
- de ce nu l-a chemat pe tatal meu si pe ceilalti proprietari sa confirme vecinatatea cu Damu, ci doar pe cele doua Dochii
- de ce DJ 571/a este mai stricat dupa cele doua reconditionari decat inainte de acestea
-de ce refuza sa inregistreze noua declaratie de impunere a locuintei, ceruta de lege.

Niciuna dintre toate aceste probleme nu ar fi adus vreo atingere intereselor legitime ale Dinei si celorlalti din neamul in care a intrat vrajita de bunul lor renume, acum 30 de ani…

Dar cu siguranta, toate au adus atingere siretlicurilor Dochiilor, Lazarovicilor si Jurcilor de la Carsie, in urma carora parintii mei au fast pagubiti cu 7 lanturi de pamant, adica cu 3,5 hectare, CU SPRIJINUL SAU DIN DISPOZITIA LUI KRAMER.
Si asta, in timp ce se judeca la Moldova Noua o cerere de partaj.
Noroc ca mai exista judecatorii, unde se face dreptate.

Eu am fost acasa la matusa ta sa ne indreptam impotriva celor ce folosesc incendiile ca si arma de intimidare, dar dansa a preferat sa se lase despagubita de Jurca, iar mie nu mi-a mai raspuns la telefon. O poti intreba!
Cred ca ti-am raspuns cam la toate problemele ridicate.

Nu trebuie sa iti fie teama de victoria in alegeri a lui Jurca. Daca va fi asa, va fi pentru ca oamenii s-au saturat de cercul economico-financiar ce incearca sa il faca primar pe Kramer.
Si  nu ma refer aici la tine sau la oamenii de afaceri din Sichevita. Voi incercati sa faceti cate ceva pentru comuna – infrastructura de drumuri, apa, canalizare  etc, sa le fie putin mai bine satenilor.
Ma refer la jecmanitorii de la Resita, care incearca in mod evident sa fure tot ce se poate din comuna – de la piatra pana la apa si lemn – toata lumea stie asta!

Iti pun o singura intrebare, draga prietene:


De ce in atatia ani cat Consiliul Local Sichevita a fost condus de Ghita Birtea, Mihai Avram, Ionel Fucs, Ion Dragomir, Ion Creta, Tanase Vaceanu, nu s-au formulat atatea acuze de furt si delapidare din banul public cate se formuleaza in ultimii 8 ani, pe mandatele lui Jurca si lui Kramer?

Iti astept raspunsul – public si de data asta – iar daca nu il poti da, il dau eu maine la aceeasi ora!

**

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu