Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

luni, 20 august 2012

VALEA RAVENSCA 1

.
Locurile copilariei

Pe masura ce trec anii, locurile copilariei mele devin parca tot mai atragatoare si mai doritoare sa fie revazute, in relatie directa cu amintirea bunicilor si a vecinilor acestora din vremea cand cu totii traiau si gospodareau pe Valea Ravensca. De aceea, de fiecare data cand trec prin fata casei bunicilor mei de pe Valea Ravensca, amintirile copilariei ma indeamna sa sar gardul in curte (caci chei de la lacatele puse pe porti nu am primit de la sora tatalui meu, si nici de la usile cele noi puse la intrare dupa ce i-am pierdut pe cei batrani si intelepti). Asa s-a intamplat si in ultima duminica dinaintea sarbatorii Sfintei Maria, ziua de nume al mamei mele.

Primul lucru vazut cand am intrat in curte casei a fost o mare cantitate de materiale de constructii, depozitate dupa coltul casei, sa nu fie vazute din strada.
Sa fie aceleasi materiale in legatura cu furtul carora am fost eu reclamat anonim ("... din partea unui grup de cetateni de bine din institutiile din comuna, revoltati de pagubele aduse cursurilor de apa si  mediului ... " ) la Directia Apelor si la Directia de Mediu? Foarte ciudat! Acum le vedeam pentru prima oara!
Ia sa facem o investigatie detectivistica sa vedem cine este adevaratul faptas al furturilor si cine este reclamantul anonim!



In total, cam 20 tone de piatra si pietris. Cineva se pregateste de un santier acolo in curtea casei.
O fi obtinut de la Inspectoratul de Stat pentru Disciplina in Constructii - avizul de constructie, asa, fara acordul tuturor proprietarilor?
Ramane de vazut ce surprize ne asteapta...
 .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu