Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 22 iulie 2015

Gest de omenie



Gest de omenie

Inainte de deschiderea procesului penal pentru fapta de tulburare de posesie, in luna ianuarie 2015, Pavel Beloia a scris celor pe care avea sa ii reclame si a facut apel la capacitatea lor de intelegere. 

Iata scrisoarea trimisa fiecaruia in parte, cu confirmare de primire.



"Catre
Radonea Mon, Sichevita nr. XXX
Jurita Vichente, Sichevita, nr. XXX
Moza Ana, Sichevita, Valea Ravensca nr. X



26.01.2015

Va scriu scrisoarea asta fara sa am vreo obligatie de a o face, dar vreau sa va ajut sa va lamuriti situatia in care va aflati, pentru ca voi nu stiti cateva lucruri esentiale. Dupa ce o cititi, ar trebui sa va opriti din calomnierea mea si a familiei mele si sa nu mai invocati tot felul de lucruri neadevarate, asa cum faceti de aproape un an de zile.

Mai intai, voi spuneti ca voi sunteti cumparatori de buna credinta al pamanturilor de la tatal si mama mea. Nu stiu daca l-ati cumparat, caci daca ar fi fost o vanzare, obligatoriu ar fi trebuit sa fiu si eu de fata, eu fiind unul dintre cei trei mostenitori ai singurei proprietare – mama mea Beloia Pelaghia.  
Nu stiu de la cine ati cumparat, nu stiu nici daca ati platit vreun pret, nici ce acte ati facut, nici la ce notar ati fost, nici ce martori au fost de fata.
Nu stiu nici daca ati facut declaratie de impunere la primarie ca sa platiti la stat taxele pe care orice proprietar de teren le plateste.

Stiu insa cateva lucruri pe  are voi se pare ca nu le stiti, anume:
-          Proprietar unic al pamantului a fost doar mama mea Beloia Pelaghia, fara tatal meu, Beloia Gavrila, caci el venise simplu ginere in casa. 
-          Mama mea nu a vandut niciodata din pamanturile mostenite de la parintii ei, iar voua cu atat mai putin nu v-a vandut vreodata.
-          Dupa moartea mamei mele, succesiunea facuta la notar a aratat trei mostenitori: eu Beloia Pavel (37%), sora mea Sorescu Elisabeta (37%)si tatal meu Beloia Gavrila (25%).
-          Oricare dintre acestia trei ar fi vrut sa vanda dupa moartea mamei mele, ar fi trebuit sa cheme de fata pe ceilalti doi, astfel incat sa se dea trei semnaturi, iar banii sa se imparta celor trei.
-          Asta nu s-a intamplat. Mie nu mi-a spus nimeni vreodata ca se vinde din pamantul mamei mele. Pe mine niciodata nu m-a chemat nimeni sa dau semnatura de vanzare, si nici pe tatal meu, cat a fost in viata. Asadar nu stiu cum ati cumparat voi si de la cine ati cumparat, daca proprietarii nu au fost de fata.
-          Daca cineva v-a mintit ca este proprietar, v-a cerut bani, iar voi l-ati crezut si i-ati dat bani pe acel pamant, inseamna ca v-a escrocat, asa ca adresati-va procurorilor, caci ati fost inselati. Cereti-va banii inapoi, aveti dreptul sa ii primiti, caci niciun pamant nu se vinde decat de catre proprietarii lui.
Stiu ca invocati faptul ca pe atunci nu se faceau acte pentru pamanturile vandute, dar e gresit.
Si pe atunci existau notari de stat, si pe atunci erau carti funciare, si pe atunci functiona cadastrul, si pe atunci erau primari, secretari de primarii, agenti agricoli si registru agricol.
Si atunci erau obligatii fiscale pentru proprietari.
Si pe atunci pamantul se vindea numai si numai de catre proprietarii lui si de catre nimeni altcineva.

Un singur lucru va mai spun si va las sa meditati, ca sa aflati cine si-a batut joc de voi atunci, cine va manipuleaza si isi bate joc de voi si acum:
Inainte de a muri, tatal meu a lasat partea lui din mostenire (cei 25%), prin Contract de intretinere autentificat la notarul Nicolae Manescu, sorei mele si lui Milan Sorescu.

Iar acum – atentie: in acel Contract de intretinere figureaza si numerele de carte funciara si numerele topografice ale parcelelor pe care voi spuneti ca le-ati cumparat de la tatal meu.

Asadar, prin acel contract, tatal meu recunoaste ca nu a vandut pamant nimanui, ci a lasat sorei mele prin contract partea lui de 25% din acele parcele. Iar sora mea si sotul ei au semnat ca au primit prin contract cei 25%.
Tatal meu a lasat intreaga masa succesorala asa cum o primise de la unica proprietara, mama mea. Din acea masa succesorala nu lipsea nimic, deci el nu vanduse nimic.
Asta inseamna ca niciunul dintre dintre acei semnatari ai Contractului de intretinere nu recunoaste vreo vanzare de pamant catre voi. Semnaturile de pe acel contract demonstreaza asta. Daca in prezent cineva spune ca pamantul este al vostru, nu e treaba mea, ci e treaba voastra cu acel cineva.
Mergeti la D-l Nicolae Manescu la Moldova Noua si vedeti contractul de intretinere, ca sa va convingeti ca eu va spun adevarul si ca altcineva va minte de la obraz!

In prezent nu sunteti singura familie din Valea Ravensca ce foloseste in mod abuziv terenuri agricole cu privire la care eu figurez printre mostenitori, pe motiv ca le-ar fi cumparat. Si alte familii se plang ca ar fi fost pacalite sa dea diverse sume de bani, contra promisiunii  ca ar primi terenuri din averea mamei mele.

Tuturor, eu le spun un singur lucru: sa isi ceara inapoi banii de la aceia carora le-au dat bani.
Eu va spun ca voi avea castig de cauza si va veti alege si cu scoaterea din pamant si cu foarte mari cheltuieli de judecata.
Interesati-va cat au avut la final de platit cei de la Carsie dupa ce au pierdut toate procesele cu mine. Doar pentru partea mea de cheltuieli mi-au platit prin executorul judecatoresc peste 60 de milioane de lei, sume la care s-au adaugat si cheltuielile lor proprii cu acele procese, cam inca pe atat.

Ramane sa alegeti singura cale de urmat pentru voi – sa nu mai folositi pamantul si sa il predati proprietarilor de drept. Astept sa imi scrieti si sa imi spuneti ca va conformati.

Beloia Pavel,

Timisoara, str, Sirius 25, ap. 3 "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu