Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 30 martie 2016

Chiar a demisionat Kramer?



*
Ocupat cu cele cotidiene, am zarit intr-o zi pe facebook un post ce anunta un nou primar la Sichevita.
Un domn din Gornea, Teodor Damian pe numele domniei sale, titrat pana la Dumnezeu si inapoi, care toata viata a fost sef de sectii, director si director general, si-a creat o pagina intitulata "TEODOR DAMIAN, NOUL PRIMAR".



Cand am vazut asta, ce puteam sa cred? 
Ca dupa ce am cerut de cateva ori demisia lui Nicolaie Kramer, ca satisfactie pentru abuzurile si ilegalitatile flagrante savarsite in calitatea, impotriva mamei mele si a tatalui meu, acesta a inteles ca nu mai are ce cauta in primarie si s-a retras onorabil. Ca si-a prezentat demisia lui Ilie Iova, seful si aparatorul sau de la Consiliul Judetean si a plecat inapoi la Timisoara sa isi vada de meseria sa de elctrician!

Am intrebat pe grupurile sichevicene daca este adevarat ca a plecat Kramer, iar unii mi-au coinfirmat ca asa e, ca a demisionat, in timp ce altii imi spuneau ca inca nu e sigur, dar ca se vorbeste ca vicele de la judet nu il va mai sustine dupa 1 aprilie si ca dupa ce a demisionat de la PNL, Kramer va pleca si din primarie.

Asadar, cei ce asteapta demisia lui Kramer, alaturi de mine, sa mai astepte un picut, ca vine si ea!


Cat priveste pe domnul de la Gornea ce se anunta de pe acuma cu putere drept viitorul primar al comunei Sichevita, i-am studiat CV-ul si m-a lovit o usoara invidie, ca sa zic asa!

Cred ca daca eu, care am un CV destul de incarcat, am simtit invidie, pai atunci Nicolaie Kramer probabil ca a simtit cateva zeci de junghiuri in inima, cand a vazut ca ii sufla in ceafa, chiar de la Gornea, un ditai inginerul de TCM care toata viata a coordonat colective de oameni cu studii superioare si comunitati profesionale din domnii ale tehnologiei de varf!

Ce ar trebui sa contina CV-ul lui Kramer ca sa nu o rupa la fuga la vederea cartii de vizita a contracandidatului sau?
Apropo, stie cineva ce studii are primarul demisionar de la Sichevita? Pai - ce studii ar putea sa aiba un electrician devenit traseist politic dupa ce de la PDL a trecut impreuna cu Frunzaverde la PNL, iar acum, impreuna cu Ilie Iova, trece la PSD? Cate clase i-ar trebui unui asemenea om?

Ii las pe sicheviceni sa raspunda si il provoc pe d-l Teodor Damian sa se prezinte, sa ne spuna cine si ce este, ce are de gand sa faca pentru Primaria Sichevita  si pentru consatenii sai!

Domnule Damian, microfonul este la Dv!

Kramer tocmai l-a scapat pe jos...!


*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu