Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 22 mai 2016

Le-am reclamat pe Dochii la ISDC Resita!




Inainte de modificarile neautorizate


Dupa modificarile neautorizate
Marturisesc ca nu m-am asteptat ca lumea din Sichevita sa manifeste un interes atat de mare fata de situatia in care a fost adusa familia mea de un primar abuziv ce s-a aliat, de dragul voturilor, cu Dochiile cele lacome si cu Lazarovicii cei hotomani.

Cele 200-300 de accesari pe blog, cat aveau articolele mele saptamanal pana la inceperea procesului de partaj, s-au dublat in ultima perioada, si articolele au ajuns sa fie citite zilnic de catre 350-400 de persoane. Crescand numarul de cititori si lumea afland cele ce se petrec, am dobandit simpatia si compasiunea multor sicheviceni si am inceput sa primesc telefoane deopotriva de la multi oameni din comuna pe care nu ii cunosc, care imi spun ca ei nu au internet, dar le intra copiii si nepotii si le citesc la telefon cele scrise de mine.

Sincer sa fiu, ma bucura faptul ca lumea vede adevarul si ma bucura faptul ca lumea sustine ceea ce fac eu pentru a apara dreptul parintilor mei.

Iata, de pilda, dupa ce le-am reclamat pe Dochii ca au executat lucrari neautorizate la casa din Valea Ravensca, fara sa depuna la primarie cele trei dosare obligatorii cu proiecte si fara sa achite la bugetul local taxele legale, in comuna s-a aflat cate ceva, dar nu s-a aflat adevarul intreg.

Sigur ca i-am reclamat pe cei din neamul Dochiilor la Inspectoratul de Stat pentru Disciplina in Constructii, caci au facut acolo lucrari ilegale, fara sa ne spuna si noua, ca si cum ei ar fi fost cei ce au ridicat constructia si nu parintii mei, ca si cum ei si-ar fi vandut dota sa se construiasca, nu mama mea, ca si cum ei ar fi fost singurii proprietari acolo, nu impreuna cu tatal meu!

Trebuie sa spun aici un mare adevar: domnul Ghita Birtea, care este un mare domn si pentru asta il voi pretui mereu, cand a fost interogat ca si martor in procesul de partaj, si-a amintit ca in anul 1957, mama mea a primit la nunta zestre de la parintii ei doua platuri de casa la capul satului, acolo unde acum se afla casa lui Iovica Bora, platuri pe care le-a vandut in 1959, iar banii i-a dat socrilor ei sa termine construirea casei.

In luna octombrie a a acelui an 1961, casa a fost declarata la fiscul acelor vremuri, de catre tatal meu, care a facut si prima declaratie de impunere, la o valoare de atunci de 33.547,50 lei.
Dovada acestui adevar de necontestat sade in Adeverinta cu nr. 0039768 din 31 oct 1961, eliberata de catre Sfatul Popular al Raionului Moldova Noua - Sectiunea Financiara Oras Moldova Noua.

Baba Dochia si neamurile ei cele noi, la acea vreme maritata deja de 11 ani si avand un copil in varsta de 6 ani, pe actualul domn Mihail Sorescu zis "Ionica", nu a venit nicio zi la lucru sa isi ajute parintii si fratele sa termine mai repede constructia intrucat venea frigul iar casa batrana o demolasera ca sa foloseasca materiale din ea la noua constructie.

Acum insa, avand obrazul gros ca si talpa de bocanc, pretinde locuinta pentru ea, sustinand ca ea a ridicat-o si aducand adeverinte dubioase de la primarul Kramer ca sotul ei ar fi achitat taxele pe acea constructie inca din anul 1963!!!

Ce rusine! Cata nesimtire poate sa zaca intr-o femeie de 80 de ani! Dar in functionarii ce pretind ca Sorescu Mihail ar fi achitat impozitul pe locuinta din Valea Ravensca nr. 4, cu incepere din 1963? In 1963, Sorescu Mihail avea doar 8 anisori, bietul de el! 

Cum poate scrie asemenea minciuni acea functionara din primarie si cum pot semna si secretarul Subtire si primarul Kramer, acea minciuna? Ce vor spune cand vor vedea cele 29 de chitante de plata a impozitului, pe numele Pavel Beloia?

Profitand de faptul ca si pe fiul si pe nepotul lui Iova Dochia ii cheama in acte „Mihail”? Mihail, caine de circ! Sorescu Mihail-Milan platise el impozite, dar pentru coliba Dochiilor din Valea Sichevitei nr. 11 si pentru casa din sat cu nr. 191, in nici un caz pentru locuinta din Valea Ravensca nr. 4, cum se minte in acea adeverinta falsa!

Prin ceea ce Dochiile au construit si modificat in lipsa autorizatiei legale la acea casa, au fost periclitate, pe langa rezistenta structurilor din lemn ale acoperisului si a celor din caramida ale peretilor, au fost periclitate si politele de asigurare a casei si anexelor, polite incheiate de catre tatal meu cu o multinationala din Timisoara, ce a trimis agent sa vada, sa fotografieze si sa evalueze constructia inaintea semnarii contractului de asigurare. Prin acele modificari aduse structurii de rezistenta, acele polite puteau fi invalidate de catre asigurator, motiv pentru care Dochiile au fost deja chemate in judecata de catre compania asiguratoare ca sa plateasca daunele rezultate la contractul de asigurare.

Recunosc ca mi-a facut placere sa adresez reclamatia si sa o insotesc cu fotografii cu casa respectiva inainte si dupa modificarile neautorizate.
Am aflat ca primarul Kramer, la care a ajuns in final reclamatia mea, s-a pus in fruntea comisiei de cercetare administrativa ce a mers pe Valea Ravensca sa constate neregulile reclamate.

Chiar daca este depasit termenul la care Inspectoratul de la Resita trebuia sa imi raspunda, ma astept ca primarul sa fi fost corect cand s-a autonumit in fruntea acelei comisii, adica sa le amendeze pe Dochii cu 1000 de lei asa cum cere legea, sa le ceara prin notificare scrisa sa intocmeasca si sa depuna la primarie dosarul cu proiectul de urbanism, cel de rezistenta si cel de instalatii, proiecte ce vor trebui sa fie elaborate de tot atatia ingineri, iar daca intr-un an de zile acest lucru nu se intampla si Dochiile nu obtin certificatul de urbanism si autorizatia de construire, sa ii amendeze cu 50.000 de lei si sa le demoleze modificarile aduse, cu imputarea cheltuielilor de demolare.
Asa cere legea. Crede cineva din Sichevita ca Nicolaie Kramer va proceda in acest mod? Vom trai si vom vedea!


A, sa nu uit: cu aceasta ocazie am aflat cine vrea sa cumpere casa ridicata de parintii mei pe Valea Ravensca – un ins spalacit ce a strans ceva banuti pe unde a umblat si lucrat, din care a finantat lucrarile ilegale la casa. Simpatic tipul, dar cam prea slobod la gura. Prea o apara cu foc pe baba Dochia ca sa nu se subinteleaga ca ii apara nora!  Si asta numai dupa ce am reclamat modificarile ilegale la locuinta si  i-am periclitat proiectul de a o cumpara! 

*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu